Wednesday, October 7, 2009

lack of....MINYAK!

have u ever come across this problems??

tgh sedap2 drive sesorang,then suddenly u realize minyak kete dah nk abes!!lampu kat minyak tu menyala2 ntah sejak bila n perjalanan anda kes  stesen minyak > 20km!xpe2...abah ckp even kalau lampu menyala2,jauh lagi blh pegi...but,sejauh mane??n i'm not really sure sejak bile lampu tu dah berkelip...haiyooo

apekah tindakan sy??
tutup aircond,bukak tingkap!
tutup radio,menyanyi dlm hati...
bawak slow gile,hati tension tahap gaban!
trasa kete terhangguk2.....masyaAllah!
hati cuak...mane stesen minyak!
saba keteku syg...saba2...

xpe2,lepas ni isi minyak penuh!but suddenly u realize that...eh!aku baru je blanja 86 ringgit dr 100 td to buy something!so,just ade 14 ringgit dlm wallet!how pathetic...xpela....yg penting minyak!!!!!!

kalau kete brenti TENGAH2 jalan TENGAH2 jam kat TENGAH2 k.l ni mcm mane???no joke,i'm scared...no one is with me..

tp,Allah tu kan maha pelindung...alhamdulillah sempat sampai...hehe!
ya Allah...brsyukurnya!!=)

eh!baru tersedar.....xmakan lagi since pagi~~just minum slurpee je!adoiii...hee...jom pegi makan!hehe

(^_^)

itu saje!
take care...^^
wassalam...

2 comments:

busut said...

dlu aku pon gtu rase cuak je bile xckup mnyak padahal time tuh mak bapak aku bwa kete .. dorg kate xpe cukup lg..jauh lg boleh pegi...

skli bile skrg dah boleh bwa kete... aku pon rase betol la kate2 org tua2 ni... mmg jauh gak la even dah kelip2...siap pasang air cond lg...

que sera sera said...

haha...betol2...tp,kalau kat ipoh tu,blhla...mai kat k.l ni cuak gak!xabes kene sumpah aku n kete aku kalau tiba2 mati kene jalan...buat jalan betambah jam adela!haha